Aankomst Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen en Maud - WaarBenJij.nu Aankomst Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Jeroen en Maud - WaarBenJij.nu

Aankomst Abu Dhabi

Door: Jeroen en Maud

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Maud

17 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hallo Allemaal!

Hierbij sinds lange tijd weer een berichtje van ons. Gister zijn we na een emotioneel afscheid en voorspoedige vlucht aangekomen in Abu Dhabi. Nadat we naar het hotel zijn gebracht nog een hapje gegeten en daarna direct richting bed. Vanmorgen toch redelijk vroeg uit de veren om even bij Jeroen zijn werk langs te gaan om kennis te maken en nog wat laatste praktische vragen te stellen. Vervolgens lekker de middag rond gelopen door de stad. Het weer is hier heerlijk en onze eerste indruk is positief! Nu lekker 2 weken vakantie vieren voordat Jeroen gaat beginnen met werken en we ons huis in kunnen. We laten zo snel mogelijk weer iets van ons horen!

Liefs Jeroen en Maud

  • 17 Februari 2013 - 17:21

    Yolanda En Erik:

    Oeps, ik heb iets via facebook geplaatst geloof ik? haha!
    Wilde in ieder geval zeggen: wat fijn dat alles voorspoedig is gegaan, en nu lekker genieten jullie twee!

  • 17 Februari 2013 - 17:27

    Mitch:

    Geniet van de vakantie. Zullen jullie vast erg aan toe zijn!

  • 17 Februari 2013 - 17:39

    Ilona:

    Fijne vakantie!!!

  • 17 Februari 2013 - 17:47

    Bas:

    Geniet van jullie vakantie!

  • 18 Februari 2013 - 06:41

    Michelle & Bram:

    Hoi Maud en Jeroen,

    Fijn voor jullie dat het allemaal goed gaat. We missen jullie wel hoor! Maar het komt allemaal goed, want we houden contact. Jos heeft skype op de tv gezet beneden, dus we kunnen binnenkort met elkaar skypen. Zelf heb ik ook skype, moet alleen kijken of ik ook een webcam heb of dat ik videospraak heb op mijn eigen computer. Zullen wel zien. Komt goed, dan kunnen jullie ook snel mijn paleisje zien, haha!

    Nou geniet nog lekker van je vakantie!



    De groetjes van Michelle & Bram
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Februari 2013 - 21:46

    Marc:

    Geniet nog even van jullie vakantie voordat het dagelijkse leven straks losbarst!

  • 19 Februari 2013 - 12:39

    Felicia:

    Heerlijk weer zo'n ouderwets reisblog! Ik ben zo ontzettend benieuwd. Ik wou dat ik af en toe stiekem mee kon kijken. Ik kan niet wachten op foto's

    Geniet nog even van de rust!

  • 26 Februari 2013 - 09:15

    Anneke Tas:

    Hoi Jeroen en Maud

    Allereerst een fijne vakantie en het ga jullie goed!!!!
    Ga zeker de verslagen lezen..... groetjes van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Jeroen en Maud

Wij zijn een half jaar in Singapore voor studie en stage.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 11894

Voorgaande reizen:

13 Juli 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: