Eindelijk ons eerste bericht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jeroen en Maud - WaarBenJij.nu Eindelijk ons eerste bericht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jeroen en Maud - WaarBenJij.nu

Eindelijk ons eerste bericht

Door: Jeroen en Maud

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Maud

18 Juli 2008 | Singapore, Singapore

Hallo!!!
Eindelijk is het dan zover en kunnen wij de eerste update geven van ons verblijf in Singapore. Maandag om 12:30 uur zijn wij veilig geland op Changi Airport. Na heel wat gesleep met alle bagage zijn we dan toch bij ons hotel aangekomen. De locatie was echt ontzettend mooi, midden in de stad. Alleen het hotel zelf was een redelijke teleurstelling, we hadden een kamer die met het bed en onze bagage echt vol was. Ook waren we van de buitenwereld afgesloten omdat er geen ramen in de kamer waren. Dus hebben we besloten om gelijk de volgende dag op huizenjacht te gaan. De eerste kamer lag in een super deluxe complex met zwembad en alles. Maar helaas waren wij niet de gelukkige die de kamer kregen. Daarna hebben we 3 dagen van bezichtegingen gehad, de kamers waren elke keer mooi alleen de eigenaren waren, ja hoe moet je dat zeggen, anders;). Maar nu is het dan eindelijk zover en hebben we ons eigen plekkie gevonden. We zitten momenteel in een studenten complex niet ver van werk en universiteit. Het appartement is ontzettend groot en wit. Momenteel hebben we nog geen medebewoners maar die zullen in de loop van de tijd komen.

Door de bezichtegingen hebben we veel van de stad en omgeving gezien, maar alle details kennen we nog niet:P. Gelukkig hebben we nu 2 weken de tijd om op pad te gaan. Tot nu toe bevalt het ons hier uitstekend, dag en nacht rond de 30 graden. Met de regen valt het ook nog wel mee gelukkig, pas één ochtendje een buitje gehad.

Alle foto's die we tot nu hebben gemaakt staan op

Zodra we meer van de stad hebben gezien en gefotografeerd zullen we weer snel wat van ons laten horen!

Groetjes,
Maud en Jeroen

PS, hebben jullie skype meld dit dan bij de berichten en zoek ons op! Kunnen we misschien eens bellen!

Ow en ons adres!:
Scholars Residence Ptl Ltd
No 134D, Yuan Ching Road
#03-207 room C, Yuan Ching Apartment
Singapore 618656

• 18 Juli 2008 - 16:18

Daphne:

Heej Maud en Jeroen!
    Mooie foto's zitten erbij! Het appartement ziet er goed uit, wel erg steriel:) Geniet maar goed van de komende 2 weken, want voor je t weet ben je hard aan het zwoegen in de hitte.

Hoe is het met het eten? Echt nog nergens een lekkere boterham gevonden?

Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!!!

Groetjes, Daphne

• 18 Juli 2008 - 17:49

Marjan:

Hey Maud en Jeroen,

Ik kan mij voorstellen dat jullie blij zijn nu een eigen stek te hebben. Ziet er heel leuk uit. Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen!!

x Marjan

• 18 Juli 2008 - 22:26

Melita:

Potje verf tegen de muur doet wonderen

X meliet

• 19 Juli 2008 - 08:08

Itje:

Ziet er goed uit!! Jammer van het zwembad ;) Veel plezier in jullie eigen stekkie! Ik wil het natuurlijk wel zien komende week :) Tot dan!

• 19 Juli 2008 - 09:52

Gert-Jan:

Woow, zier er uit als een mooi appartement maar wel heeeeel basic. Nu jullie er als eerste inzitten kunnen jullie het wel meer naar eigen smaak inrichten. Hebben jullie ook Internet op de kamer?

• 19 Juli 2008 - 12:03

Hugo & Dana:

Hey Maud en Jeroen!
    De omgeving en jullie kamer zien er leuk uit. De rest moeten jullie ook maar even leuk inrichten, haha.

Veel plezier daar!
    groetjes Hugo en Dana

• 20 Juli 2008 - 09:18

Lautje:

Hey Maud en Jeroen,

Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen in Singapore en dat de huizenjacht zo vlot is verlopen met een goed resultaat! Veel plezier de komende twee weken met het verkennen van de stad en omgeving!

Liefs Lau

• 21 Juli 2008 - 11:18

Ineke:

Geweldig,Maud en Jeroen,dit eerste bericht.
    Het is dus toch gelukt,een leuk stekkie.
    Nog een reden om naar de Ikea tegaan!!! en er jullie "home" van te maken.

Wat een tegenstelling:giga ultramoderne torens en tempels en draken.

Geniet lekker van deze weken ze zullen snel genoeg voorbij zijn en dan begint het echte werk

Kijk uit naar al jullie verhalen.

Groetjes Jos en Ineke

• 22 Juli 2008 - 07:04

Babet:

Hoi Maud en Jeroen!
    Welkom aan deze kant van de aardbol ;)! Fijn dat jullie al zo snel een eigen stekkie hebben gevonden! Ziet er lekker ruim uit hoor ;)Ik verheug me al op mijn reisje naar Singapore!!!
    Tot snel!
    Dikke knuffel!
    Babet

• 22 Juli 2008 - 13:21

Pappa & Wilma:

Hoi Maud en Jeroen,

Al een beetje gewend intussen aan jullie nieuwe onderkomen.
    Het ziet er allemaal steriel uit, mogen jullie daar zelf nog verandering in brengen, bijvoorbeeld een ander kleurtje op de muur? Waarschijnlijk niet, maar wat accessoires met een kleurtje doen ook wonderen. Het is in ieder geval wel netjes en schoon zo te zien.
    Hoe is Singapore, al een beetje gelegenheid gehad om de stad te verkennen?
    Het is hier nog erg wennen, het is nu wel heel stil in huis. Zelfs Lucky heeft er last van, zodra we 's avonds aan de koffie zitten, komt ze op schoot en wil niet meer weg. Ze is veel te bang dat straks iedereen weg is.
    Hoe is het eten bij jullie? Al een paar adressen gevonden waar je lekker kunt eten, eventueel ontbijten?
    We zijn heel benieuwd.
    We hopen snel weer iets te horen, geniet nog even lekker van jullie vrije dagen, straks is het hard werken.
    Heel veel liefs en xxxx
    Pappa en Wilma

• 22 Juli 2008 - 13:59

Bas:

Hoi Jeroen en Maud,

Leuk dat jullie een goede kamer hebben gevonden. blijf de verhalen met belangstelling volgen!

groetjes,

Bas

• 23 Juli 2008 - 08:11

Susanne:

Hoi Maud & Jeroen,

Van Laura heb ik deze site doorgekregen! Wil jullie heel veel plezier en succes wensen met dit avontuur! Maak er wat onvergetelijks van met z'n tweetjes!

Groetjes van Susanne
    (zus van Laura)

• 27 Juli 2008 - 13:47

Yolanda:

Ziet er mooi uit hoor!
    Gefelititeerd met jullie mooie appartement, weer een nieuw avontuur voor jullie samen. Geniet ervan!!! xx Yolanda